در زمان اتصال به وب سرویس های درگاه واسط بانکی گرند پی ممکن است خطاهای زیر برای شما اتفاق بیافتد که به تفصیل به بیان هر کدام از این خطاها میپردازیم :

 

  • -۱ : این خطا زمانی اتفاق می افتد که یکی از پارامترهای ارسالی به وب سرویس نامش به درستی تایپ نشده باشدوبه عنوان مثال userName به صورت user Nam نوشته شود که علاوه بر اینکه کاراکتر e از انتهای نام حذف شده است یک فاصله نیز در وسط آن قرار گرفته است.

    حالت دوم برای خطای شماره -۱ زمانی است که تعداد پارامترهای ارسالی به سرور برابر ده نباشد.

  • خطای شماره ۲ : نام کاربری صحیح  نباشد.
  • خطای شماره ۳ : شماره ترمینال وارد شده صحیح نباشد.
  • خطای شماره ۴ : رمز عبور وارد شده صحیح نباشد.
  • خطای شماره ۵ :شماره تراکنش یک عدد صحیح نمی باشد.دقت فرمایید برای اتصال به بانک باید برای هر تراکنش یک عدد صحیح یکتا (غیر تکراری) وارد نمایید.
  • خطای شماره ۶ :مقدار مبلغ وارد شده یک عدد صحیح نمی باشد.
  • خطای شماره ۷ :شماره موبایل به صورت صحیح و یازده رقم عدد وارد نشده است.
  • خطای شماره ۸ :آدرش ایکیل وارد شده صحیح نمی باشد.
  • خطای شماره ۹ :آدرس بازگشت از بانک صحیح نیست .

ضمنا دو خطای شماره ۱۰ و ۱۱ نیز وجود دارند که در صورت بروز باید از طریق تیکت پشتیبانی اعلام فرمایید تا به صورت اختصاصی برای شما پیگیری شوند .

در صورت بروز هرگونه مشکل لطفا نام کاربری ،اطلاعات اتصال (نام حساب ،شماره حساب ،شماره ترمینال) را به همراه کد خطای مورد نظر در تیکت پشتیبانی اعلام فرمایید.

در تماس باشید

برای ارتباط با مدیران وب سایت گرند پی و یا دریافت پشتیبانی نرم افزاری و ... میتوانید از طریق فرم زیر نظرات و سوالات خود را مطرح نمایید.همچنین در صورت نیاز به پاسخ سریعتر میتوانید از روش های مراجعه حضوری و یا تلفنی استفاده نمایید.